o firmě

             

Vznik a vývoj FM GROUP

Firmu FM GROUP založila na podzim roku 2004 polská podnikatelská rodina Trawinských, která se již více jak 10 let pohybuje v oblasti parfémů a kosmetiky, jejich výrobky se prodávají po celém světě. 
Pod značkou FM GROUP nyní prodává originální vůně identické s vůněmi ve značkových parfumeriích, ale za 5-10 nižší cenu!

Firma se velmi dynamicky rozvíjí.

Vroce 2005 firma otevřela svojí pobočku na Slovensku a ČR. Nyní expanduje do celého světa. Od začátku loňského roku je postupně otevřelo Rakousko, Německo, Maďarsko, Anglie, Slovinsko, Chorvatsko, Bulharsko, Rumunsko, Srbsko, Řecko Španělsko, Austrálie, Izrael, Nigérie, Ukrajina, a další. 
Jsme první firma, která jde z východu na západ.

Meziroční nárůst obratu v přelomu roku 2005/2006 roce byl 3600%! 

Od 4.1.2007 se osamostatnila Česká Republika od Slovenska. Nové ředitelství a logistické centrum má sídlo v Brně.

 

 Výroba parfémů

 Vznik a vývoj FM GROUP

Standardní tvorba ceny parfému - od výroby k zákazníkovi:

 

Firmu FM GROUP založila na podzim roku 2004 polská podnikatelská rodina Trawinských, která se již více jak 10 let pohybuje v oblasti parfémů a kosmetiky, jejich výrobky se prodávají po celém světě.
Pod značkou FM GROUP nyní prodává originální vůně identické s vůněmi ve značkových parfumeriích, ale za 5-10 nižší cenu!

Firma se velmi dynamicky rozvíjí.

Vroce 2005 firma otevřela svojí pobočku na Slovensku a ČR. Nyní expanduje do celého světa. Od začátku loňského roku je postupně otevřelo Rakousko, Německo, Maďarsko, Anglie, Slovinsko, Chorvatsko, Bulharsko, Rumunsko, Srbsko, Řecko Španělsko, Austrálie, Izrael, Nigérie, Ukrajina, a další.
Jsme první firma, která jde z východu na západ.

Meziroční nárůst obratu v přelomu roku 2005/2006 roce byl 3600%!

Od 4.1.2007 se osamostatnila Česká Republika od Slovenska. Nové ředitelství a logistické centrum má sídlo v Brně. mapka

Výroba parfémů

Standardní tvorba ceny parfému - od výroby k zákazníkovi:

Parfemista navrhne složení parfému a jde za firmou, která je schopna vyrobit ve velkém. Firma DROM, výrobce značkových vonných esencí (100 letou tradici, zaujímá 80% světového trhu, sídlo v Mnichově, pobočky po celém světě) vyrobí vonnou esenci a nabídne k dalšímu zpracování. Firma - výrobce, nechá navrhnout flakonek (flakonek na parfém od renomovaného návrháře vyjde na 300-1200Kč!) a osloví např. manažera Naomi Campbell nebo obchodního ředitele zn. Dior, jestli nechtějí své jméno spojit s touto vůní…ti za určitou cenu souhlasí. Dále se musí udělat na výrobek reklama. Jiná zabere na Evropana, jiná na Američana, Asiata apod. Jsou to stamilióny! Pro představu jedno promítnutí reklamního šotu v TV u nás stojí 280-400 000 Kč.V USA během přímého přenosu předávání Oskarů stojí 30 sec. reklamy 40mil. Kč. Výrobek jde do velkoobchodu a z něj do maloobchodu. Velkoobchodník přidá své náklady a svůj zisk, maloobchodník také zhruba 30-100%. K tomu všemu doprava. Pro vaši informaci, cena vonné esence pro výrobu parfému se pohybuje okolo 2% z konečné prodejní ceny parfému tj. např.40Kč! Finální parfém 2-5 000 Kč.

Tvorba ceny u FM Group:
Firma FM Group nakupuje originální vonné esence přímo od společnosti DROM, plní automatickou linkou do jednoduchých flakonků a výrobky jdou přímým prodejem k zákazníkovi. Proto může stát parfém firmy FM Group 350Kč. Navíc síťový marketing je vlastně obchodní dům bez stěn, střech, regálů a prodavaček…firma touto formou ušetří min. 50% režií… a tyto peníze pak rozdělí mezi své aktivní členy.

Příklad č.1

Marketing

Začínáte.

Předpokládejme první měsíc občasné činnosti, máte pod sebou zaregistrované čtyři lidi, z nichž dva pracují "tak trochu" a dva se snaží - tak, jako vy.

Přišel konec měsíce a můžeme zrekapitulovat, co by se mohlo odehrát.

VY - uspořádali jste několik schůzek se známými, abyste si ověřili kvalitu výrobků a to, jak budou přijaty.
Prodali jste celkem 22 kusů vůní v přímém prodeji.

A - snaží se, dobře se chytnul, prodal 21 kusů.
B - nemá čas, nechce se mu... obešel rodinu, prodal 4 kusy.
C - začal malinko později, ale ještě stihnul 15 kusů.
D - začal úplně na konci měsíce, ale přesto prodal již 8 kusů.


A co z toho vyjde?

 

 

Kusy
Body
Objemová provize
MO provize
   
A
21
467,06 ob
3 %
102 Kč
2100 Kč
   
B
4
89,64 ob
0 %
0 Kč
400 Kč
   
C
15
333,60 ob
3 %
73 Kč
1500 Kč
   
D
8
177,92 ob
0 %
0 Kč
800 Kč
   
VY os.
22
489,28 ob
 

 

 

 

2200 Kč
   
VY sk.
 

 

1556,80 sb
6 %
682 Kč
 

 

   


MO provize - maloobchodní provize, přímý prodej (zisk 100,-/kus)
VY os - pouze váš osobní objem
VY sk - váš skupinový objem, tj. včetně vašeho osobního objemu

Vysvětlení:
Vaše skupina jako celek dosáhla 1.556,80 bodů. Tím pádem jste se dostali do provizní skupiny 6%.
1.556,8 x 6% = 93,41 "provizních bodů", po vynásobení 7,30 pak 682 Kč.
Výdělek je ale nižší, a to 507,- Kč. Proč? Protože členové A a C se dostali vlastním odběrem do provizní skupiny 3%.
Jejich objem:
467,04 x 3% = 14,0 bodů, "provizních bodů", což činí 102 Kč objemové provize člena A.
333,60 x 3% = 10,0 bodů, a tedy 73 Kč objemové provize člena C.

Tato se pak odčítá od vaší skupinové provize.
682 - 102 - 73 = 507,- Kč pro vás.


Celkově tedy za první měsíc činí výdělek

2.200 + 507 = 2.707- Kč, což je za několik hodin práce slušná odměna.

 

Příklad č.2


 

Marketing

Zdárně pokračujete, 2. měsíc

Zaregistrovali jste pět dalších lidí. Pomalu ztrácíte přehled, co se děje ve skupinách některých kolegů.

Dva z předchozího měsíce se dobře chytli a mají podobné skupiny, jako vy před měsícem.

V
tomto měsíci jste "vyhmátli" tři, co se snaží pracovat. Zbývající dva z
minulého měsíce a dva z tohoto jen tu a tam něco prodají.

VY - opět několik schůzek, s větší jistotou a snadněji, máte prodáno 20 vůní (444,80 ob)

A - 10 ks (222,40 ob)
B - funkční skupina, 1.900 sb (pro zjednodušení zaokrouhlená hodnota)
C - 8 ks (177,92 ob)
D - 25 ks (556,00 ob)
E - 19 ks (422,56 ob)
F - silná skupina, 3.400 sb (zaokrouhlená hodnota)
G - 11 ks (244,64 ob)
H - skupinečka dvou lidí, 40 ks - 889,60 sb
I - 7 ks (155,68 ob)

Co z toho vyjde?
 

 

 

Body
Objemová
provize
A
222ob
 0%
0Kč
B
1900sb
6%
832Kč
C
178ob
0%
0Kč
D
556ob
3%
122Kč
E
423ob
3%
93Kč
F
3400sb
6%
1489Kč
G
245ob
0%
0Kč
H
890sb
3%
195Kč
I
156ob
0%
0Kč
VY os.
445ob
 

 

 

 

VY sk.
8415sb
12%
7372Kč

 


Co z toho vyplývá? Po odečtení objemových provizí, které připadnou
vašim kolegům a jejich skupinám (832 + 122 + 93 + 1.489 + 195 = 2.731)
dostaneme částku, která je
vaší vlastní provizí: 7.372 - 2.731 = 4.641,- Kč
Ve vlastním objemu máte 20 kusů x 100,- =
2.000,- Kč

Celkově tedy za další měsíc a srovnatelnou dobu práce máte vyděláno
již více než 6.600,- Kč!

 

 

  •  
  • Příklad č.3

    Marketing

     

    Čtvrtý měsíc, struktura pod vámi se vyprofilovala a roste.

    Vytvořily se čtyři opravdu silné skupiny, které již vytváří značnou produkci.

    Dále je zde již větší množství registrovaných v první linii, případně jejich
    malých skupinek, kteří si berou čistě pro sebe a své blízké a strukturu nebudují.


    VY - ve svém volném tempu si držíte standard 20 vůní měsíčně, což je 378 ob

    A - skupina s 7.500 body
    B - skupina s 8.000 body
    C - skupina s 6.000 body
    D - skupina s 12.000 body

    Z.O.
    - zbývající odběry - lidé, případně jejich skupinky, kteří jednotlivě měsíce nevytvoří 300 bodů (nutných pro přiznání objemové provize), ovšem jako velká skupina dosáhli dohromady 4.000 bodů.

     

     

    Body
    Objemová
    provize
    A
    7500sb
     12%
    6570 Kč
    B
    8000sb
    12%
    7008 Kč
    C
    6000sb
    9%
    3942 Kč
    D
    12000sb
    15%
    13140 Kč
    Z.O.
    4000ob
    0%
    0Kč
    VY os.
    378ob
     

     

     

     

    VY sk.
    37500sb
    21%
    57488 Kč


    Co z toho vyplývá? Po odečtení objemových provizí, které připadnou vašim kolegům a jejich skupinám (6.570 + 7.008 + 3.942 + 13.140 = 30.660) dostaneme částku, která je vaší vlastní provizí:

    57.488 - 30.488 = 26.828,- Kč
    Ve vlastním objemu máte 20 kusů x 100,- =
    2.000,- Kč

    Celkově tedy při srovnatelném nasazení máte vyděláno bezmála 30.000 Kč!

     


     

     

     
     





     

     


    Toto jsou soukromé stránky výše uvedených registrovaných distributorů, nejsou oficiálními stránkami FM GROUP CZECH.
    Splňují všechny podmínky firmy pro internetovou prezentaci a jsou vedením firmy odsouhlaseny.